søndag den 15. januar 2012

Opdatering, min lille gut er blevet 1 år! :-D

Ja, det bliver lige et lidt forsinket oplæg, da det nu er snart 2 uger siden. :-)
Men min lille gut, Benjamin, er blevet 1 år, utroligt som tiden den bare suser
afsted altså. :-) Han kan gå nu, men ikke 100% stabilt alene, men han suser
bare derud af hele tiden, og går mellem alle møblerne. :-)

Men han er nu også blevet en hidsigprop, og han vil meget gerne have
sin vilje. :-) Hvem vil ikke det, hehe, det kan man desværre bare ikke
altid. Så han ligger sig ned på gulvet og slår hovedet ned i gulvet mens han
skriger, eller kaster med sit legetøj, utroligt så stort temperament sådan
en lille en kan have. :-) 

Vi har også været så heldige at få en dagplejeplads til Benjamin fra 
1. marts. Den ligger 50-100 meter væk fra hvor vi skal bo, så det kan jo
nærmest ikke blive nemmere. :-)

På onsdag skal jeg til møde med min uuv, jeg håber virkeligt hun har
nogle super tilbud der inkludere at jeg kan studere hjemmefra, ihvertfald
de første par måneder indtil sommerferien. :-)

Her kommer lige 2 billeder fra Benjamins 1 dag som 1 år. :-)


1 kommentar:

  1. Stort tillykke med lille manden :)

    Jeg har en giveaway igang på min blog med savlesmække og tænkte det måske var noget for din lille pus :)

    http://brineh.blogspot.dk/2013/01/giveaway-hos-sajume.html

    Kh Sabrina

    SvarSlet